Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Таааа, кво питаш, Сфинки
    sigpic

    Comment


    • #47
      Ako коментарите с емисиите под всяка една снимка са верни играта загрубява
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        Таааа, кво питаш, Сфинки
        понеже се интересувам това съм го чел и го знам

        Фиат специалистите ще свалят вредните емисии под нормите на ЕВРО 5 стандарта с хипер технологията мулти еър обаче има едно мноого важно нещо . Няма да могат да намалят разхода на гориво толкова колкото хибридите и по този повод ще го издухат ако не разработят и те хибрид .Идеята е че фиатите с мулти еър ще са по евтини от хибридите и на това се надяват да продават коли , типично за фиат
        Само дето останалите производители не дремят и без особен зор и техните коли с двг ще слязат по стандартите .
        Въпреки всичко този който изостане с разработката и внедряването на хибридната технология ще го фиууу
        Last edited by SFINKS; d.m.y г., 10:11.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
          понеже се интересувам това съм го чел и го знам

          Фиат специалистите ще свалят вредните емисии под нормите на ЕВРО 5 стандарта с хипер технологията мулти еър обаче има едно мноого важно нещо . Няма да могат да намалят разхода на гориво толкова колкото хибридите и по този повод ще го издухат ако не разработят и те хибрид .Идеята е че фиатите с мулти еър ще са по евтини от хибридите и на това се надяват да продават коли , типично за фиат
          Само дето останалите производители не дремят и без особен зор и техните коли с двг ще слязат по стандартите .
          Въпреки всичко този който изостане с разработката и внедряването на хибридната технология ще го фиууу
          Aми по логиката на твойте разсъждения - защо след като другите производители са толкова напред с технологията, ФИАТ САМО срещу предоставене на технологии взе Крайслер и това беше условието да се отпуснат спасяващите милярди за Крайслер - нали другите са по напред технологично , а тия балъци за технологиите на фиат дадоха такава голяма компания ?
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
            понеже се интересувам това съм го чел и го знам

            Фиат специалистите ще свалят вредните емисии под нормите на ЕВРО 5 стандарта с хипер технологията мулти еър обаче има едно мноого важно нещо . Няма да могат да намалят разхода на гориво толкова колкото хибридите и по този повод ще го издухат ако не разработят и те хибрид .Идеята е че фиатите с мулти еър ще са по евтини от хибридите и на това се надяват да продават коли , типично за фиат
            Само дето останалите производители не дремят и без особен зор и техните коли с двг ще слязат по стандартите .
            Въпреки всичко този който изостане с разработката и внедряването на хибридната технология ще го фиууу
            Добре, знаеш го. Явно всичко знаеш по въпроса, само не мога да разбера, защо ти си мислиш, че знаеш нещо за бъдещето на автомобилите, което в огормен концерн са пропуснали. Да не би да си си помислил, че във Фиат ходят на работа за да си пият кафето и понеже ги мързи да отворят dir.bg или каквото беше там, са пропуснали да се досетят, коя технология трябва да внедрят?

            Ето ти още една информация, която сигурно знаеш:
            The 500 is going hybrid. Auto Express has learned that the in-demand Fiat will soon become even more appealing – with a petrol-electric engine that offers incredible fuel economy and super-low CO2 emissions.
            It will be based on the company’s forthcoming 900cc two-cylinder unit – which will debut at July’s Goodwood Festival of Speed in West Sussex. The engine is mated to a motor and a battery pack, and will allow small cars like the 500 to run solely on electricity for short distances. Add a stop-start system and VW DSG-style twin-clutch gearbox, and it promises reduced CO2 emissions – engineers estimate a figure of below 90g/km!

            500 Hybrid, трябва да е в продажба през 2011. Ето и един линк, в който пише, че хибридната технология на фиат, ще се внедри в малките им модели и във ванове, както и още един за 500 Hybrid:
            http://green.autoblog.com/2008/04/14...-next-3-years/
            http://green.autoblog.com/2008/08/19...ng-500-hybrid/

            И все пак ще ми е интересно да ми отговориш на въпроса: Вярваш ли, че ти знаеш нещо повече за автомобилостроенето, от един от най-големите концерни в областта понеже си "чел и знаеш"? Да не би да си мислиш, че са фабрика за чорапи...
            Last edited by Sm0k; d.m.y г., 14:15.
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от SFINKS
              ти да не си мислиш че Крайслер в момента е собственост на Фиат ?
              Тва да не е фабрика за чорапи да я продадат на някой.
              И за кои по точно високи технологии на ФИАТ става въпрос знаеш ли ? Дето само срещу тях дават на някой огромен концерн
              Да не е целия - ами около 30% с опция за придобиване на контролния пакет и това беше условието за да им дадът държавната помощ срещу кризата- още знам че ФИАТ НЕ участва с парична вноска, а за технологиите точно сигурно ги има само в договора - иначе в офиц. съобщение се казва че в областта на двигателостроенето дава фиат, както и малки платформи. В замяна взема ползва производствени мрежи и дилърски структури в САЩ. Инфото е от пресата (знам че не е за чорапи)

              П.П. Разбира се че не е фабрика за чорапи и това го знам - ама все пак е солиден пакет акции БЕЗ ПАРИЧНА ВНОСКА ОТ ФИАТ. Все пак цитирам прес съобщенията. Все пак това е достатъчно за да разбереш какво искам да кажа. Иначе ако искам мога да ти извадя структура на акциите по видове, емисии за последните 20 години, преструктурирания , обеми и т.н.т (все пак съм финансист, а имаше период в който не се занимавах с инвестиц. проекти, а хобито ми беше портфелиране базирано на технически анализ (макар кризите да доказаха че фундаменталния анализ и портфелиране по него е по добро дългосрочно) ако желаеш да спориш може да задълбаем и към опции и опционни стратегии(валутни, стокови, върху индекси, върху акции и т.н.т)отражението от спекулативна гледна точка и каква е ползата им за изглаждане на кривите на пазара.
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #52
                Интерсно как ще извадиш структурата на акции след като Крайслер не е акционерно дружество.
                Last edited by sen7; d.m.y г., 17:03.

                Comment


                • #53
                  Италианският производител на автомобили "Фиат" съобщи, че ще получи 35% дял борещият се да оцелее гигант "Крайслер", срещу което американците ще получат достъп до технологии (но не и тези на "Ферари") и чуждестранни пазари. Сделката илюстрира в колко тежко състояние е автоиндустрията в света, коментира Ройтерс.

                  Условията на размяната не включва пари в брой за "Крайслер", който вече получи 4 млрд. долара държавна помощ от Вашингтон.

                  Вместо това "Фиат" ще даде платформи за ефективни двигатели и компоненти, както и пазари, на които "Крайслер" почти отсъства.

                  Анализатори посочват, че италианците получават шанс да се измъкнат от кризата и е възможно да принудят мажоритарния собственик в "Крайслер" - "Серберъс кепитъл мениджмънт" да напусне компанията и "Фиат" да увеличи дела си. "Серберъс" държи 80.1%, които купи през 2007г. срещу 7.4 млрд. долара, а останалите са на германската "Даймлер".

                  Тепърва трябва да се получи одобрение от администрацията на Барак Обама и синдикатите на работещите в автоиндустрията. Акциите на "Крайслер" се сринаха с 30% през 2008г., а гигантът остана с едва 2 млрд. долара пари в брой и зависи от спасителния държавен пакет, за да продължи да работи.

                  Компанията притежава известни марки като "Джип", "Додж" и "Крайслер". Сделката е оценявана от специалисти като доста евтин начин италианците да проникнат на американския пазар, който си остава най-големият в света. "Крайслер" е четвъртият по брой продажби автопроизводител в САЩ.

                  Даже са били в определяне на основен индекс - цитат от NYSE
                  This list consists of the 50 highest weighted S&P 500 stocks, the 20 Major Market Index stocks, and the 10 highest weighted S&P MidCap 400
                  stocks based on market values as of December 4, 1998. The indicated (*) stocks have been added to the list. BA, C (Chrysler Corporation), FSR,
                  KSU and RD have been deleted. DaimlerChrysler Corporation does not replace Chrysler on the list because Standard & Poors has determined
                  prospectively not to included foreign stocks in its indicies.
                  Last edited by sen7; d.m.y г., 17:03.
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #54
                    Те може да си имат дял ама това не означава че притежават акции на Крайслер, защото такива просто не съществуват. Серберес държеше 100% преди банкрута. Сега няма никакъв дял. А това за срива на акциите не е вярно защото такива нямаше след продажбата на Крайслер от Даймлер Бенц. По точно продажбите на Крайслер се сринаха 30% 2008г. Този цитат който си копирал е от 1998 след като Даймлер купи Крайслер.
                    Last edited by sen7; d.m.y г., 17:03.

                    Comment


                    • #55
                      Е това доказва ли че ФИАТ групата отива на зле - аз в онзи си пост просто казвам , че НЕ Е нужно да дълбаем ,за да се разберем че не е зле финансово ФИАТ групата. Казаха ми че не е магазин за чорапи и казах че знам. КАКВО ДОКАЗВАШ с тези си постове, че Фиат групата е зле ли? Аз с поста си казвам , че няма нужда да се прави анализ и да се вади структура , да не мислиш че съм ги проверявал преди да почнеш да се заяждаш.
                      Вие със Сфинкса кво искате да ви кажа - ДОБРЕ ЗА ПАВЛИН И СФИНКСА - Фиат групата са зле , отиват все по на зле - Ако сте доволни спирам да пиша .
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment


                      • #56
                        Аз не се заяждам и никога не съм казал, че Фиат е зле, напротив развива се много добре последните години и сделката която направиха с Крайслер изглежда изгодна. Просто ти давам някои факти защото това което казваш е неточно. Ти претендираш че си капацитет по финанси и не знам защо се засягаш.

                        Comment


                        • #57
                          Този индивид ,да не сте го изпреварили на някой светофар,та е мигрирал да излее мъката и глупостта си тук.Извинявам се за Спама ,то цялата последна странница си е за триене.
                          И все пак за да не ми е напълно безпричинен поста пускам това :

                          http://news.automedia.bg/read/8421.html

                          Отлагат Премиера на Милано заради Стачки.
                          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                          Comment


                          • #58
                            Неясно бъдеще за Алфа Ромео.

                            Колеги преди няколко месеца пуснах тема "На къде отива Алфа Ромео" защото усещах от дълго време че нещата не отиват на добре. Предполагам, че и вие го усещате. Вижте на какво попаднах току що:

                            http://news.automedia.bg/read/8432.html
                            sigpic"
                            Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                            Comment


                            • #59
                              Как очакват да имат по-високи продажби, като повишиха цените (159), пък качеството в сравнение с предшественика й 156 съвсем не се повиши?!? Маркионе и компания трябва първо да мислят за качеството, а много след това за цените... Не може една читаво обрудвана 159 да струва колкото Мерцедес С класа и да очакват, че тези които са си давали парите за немската луксозна автомобилна тройка ще скочат на 159.
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #60
                                BMW 116i, 116 к.с., цена: 38700.00 лв (с ДДС)
                                Mini 1.6, 90 к.с., цена: 31800.00 лв (с ДДС)
                                Mercedes A150, 95к.с., цена: 33346.00 лв (с ДДС)
                                Alfa Mito 1.4 MPI, 78 к.с., цена: 31990.00 лв (с ДДС)
                                Audi A3 1.6, 102 к.с., цена: 36440.00 лв (с ДДС)

                                Знам че цените не са мнооого актуални , но WTF ?!
                                К'ви продажби ? К'ви 5лв ?!

                                Comment

                                Working...
                                X